O agenție de turism din România a fost amendată cu zeci de mii de lei după ce o familie de români care a cumpărat o vacanță într-un hotel de patru stele din Grecia a reclamat nereguli majore.
Turiștii români care au mers anul trecut în vacanță în Zakhyntos, Grecia, au depus plângere la Protecția Consumatorului după ce a cumpărat un sejur la un hotel de patru stele, iar condițiile din acest hotel nu erau cele promise.
Sejurul a fost achiziționat de la o agenție de turism din Deva, iar la fața locului, familia de români a găsit mucegai în camera de hotel, faianță spartă în baie, mizerie în cameră și în baie, camere neaerisite, lipsa aerului condiționat, lipsa plaselor de la ferestre, dulap de haine neconform, lipsa prosoapelor, lenjerie de pat îmbâcsită, lipsa dotărilor aferente.
În plângerea făcută, turistul a arătat că a contactat agenția și „deși i s-a promis că problema se va rezolva, reprezentantul agenției a ales, la un moment dat, să nu mai răspundă la telefon”.
În urma reclamației depuse la Protecția Consumatorului, agenția de turism a primit două amenzi în valoare totală de 75.000 de lei pentru că: „nu a depus eforturile necesare soluționării favorabile a cerințelor pertinente ale consumatorului, acţiune ce ar încălca exigenţele diligenţei profesionale” și „a făcut publicitate unui hotel partener fără să se asigure că acela îndeplinește condițiile categoriei de clasificare promovată, faptă considerată practică comercială incorectă”, potrivit adevarul.ro.
O româncă aflată în vacanță în Grecia a povestit cu lux de amănunte ce a pățit în destinația turistică de vis. Femeia aflată în vacanță în Grecia a fost victima unui jaf. Hoții i-au spart mașina și au furat toate bunurile din interior.
Românca a povestit cum a fost jefuită în doar câteva minute, timp în care se afla într-un supermarket din Grecia.
La întoarcere, turista a găsit mașina spartă, toate bunurile fiind furate.
„Nu credeam că voi posta așa ceva vreodată, însă aș vrea să vă împărtășesc experiența noastră de astăzi.
Ne aflăm în Stavros în acest moment. În jurul prânzului, în drum spre cazare, am oprit până la Lidl pentru a cumpăra niște apă, timp în care ne-a fost spartă mașina și ne-au fost furate absolut toate bunurile din mașină (țin să menționez că am fost plecați fix 5 minute).
Aș vrea să trag un semnal de alarmă prin această postare, noi nu am știut de aceste aspecte, nu am văzut postări despre acest subiect. Poate dacă am fi știut, lucrurile ar fi stat altfel”, a scris românca.
Mai mult, românca acuză că asemenea evenimente neplăcute au loc zilnic în Grecia, dar nu sunt raportate și polițiștii nu par interesați să ajute.
„Aveți mare grijă la supermarketuri, se pare că sunt jafuri de genul în fiecare zi, numai că, din câte am înțeles, lumea nu raportează.
Poliția nu este de mare ajutor, nu vorbesc engleză și nici nu sunt prea interesați să ajute.
În altă ordine de idei, dacă are cineva vreun sfat în legătură cu ce ar trebui să facem mai departe, va rog frumos să ne spuneți.Va mulțumesc și va doresc vacanțe frumoase, fără peripeții!”, se mai arată în postarea turistei.
Sursa foto: Shutterstock